This website uses cookies to facilitate your use of the Website. more information

Suport în caz de defecțiuni

Sfaturile enumerate aici servesc drept prim ajutor:

  • Practic, fiecare eroare poate fi recunoscută. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să țineți apăsat butonul de setare de pe panoul de control al pompei de căldură timp de zece secunde.

  • Dacă măsurile descrise aici nu ajută la remedierea defecțiunii, vă rugăm să contactați tehnicianul dvs. specializat.


Service si Suport

Instalați funcționarea de urgență prin intermediul unui element de încălzire electric integrat

Se aplică tuturor dispozitivelor, cu excepția saramurii / apei compacte (23 kW și 33 kW) și a apei / apei compacte (28 kW și 44 kW). Aici trebuie să verificați dacă este instalat un generator de căldură suplimentar.

Trecerea la modul de încălzire

1.

2.

3.

Trecerea la modul de operare apă caldă

1.

2.

3.


4. Controlul elementului de încălzire

Slăbiți șuruburile cu eliberare rapidă de pe peretele frontal sau lateral (în funcție de modelul dispozitivului). Vă rugăm să rețineți că siguranțele (ale regulatorului și curentul de sarcină) sunt oprite înainte de a deschide carcasa.

PRUDENȚĂ!

Lucrările pot fi efectuate numai de personal calificat.


5. Limitator de temperatură de siguranță

În elementul de încălzire electric este încorporat un limitator de temperatură de siguranță. Dacă pompa de căldură cedează sau dacă există aer în sistem, verificați dacă butonul de resetare a ieșit.

Vă rugăm să apăsați întotdeauna butonul de resetare.

PRUDENȚĂ!
Butonul de resetare poate fi apăsat numai atunci când a ieșit. Dacă aveți dubii, vă rugăm să verificați un tehnician calificat!

Cod de eroare 715/716: defecte la presiune ridicată

1. Verificarea valorilor de referință ale pompei de căldură

Verificați dacă valorile setate (valoarea setată pentru apa caldă și setările curbei de încălzire) nu sunt în afara limitelor de funcționare ale pompei de căldură. Limitele de aplicare ale dispozitivului sunt notate pe plăcuța de identificare.


2. Sunt necesare toate supapele de închidere pentru a acționa pompa de căldură deschisă?

Verificați dacă toate supapele de închidere necesare sunt deschise. În caz contrar, nu există flux și dispozitivul se oprește din cauza unei defecțiuni. Dacă este necesar, consultați-vă antreprenorul despre acest lucru.


3. Sistemul de încălzire a fost aerisit?

Dacă se poate auzi un sunet „gâlgâit” în timp ce pompa de circulație este în funcțiune, sistemul de încălzire poate fi necesar să fie aerisit. Pentru a verifica funcționarea pompelor de circulație, acestea pot fi controlate individual prin intermediul regulatorului pompei de căldură.

Pentru aceasta, accesați Service> Setări> Sistem de ventilare și verificați pompa respectivă. Pompa selectată funcționează imediat după confirmare.

ATENȚIE: Denumirile individuale ale pompei pot fi găsite în instrucțiunile de utilizare.


Cod de eroare 701/702: defecte la presiune scăzută în pompele de căldură aer-apă

1. Canalele / orificiile de admisie și evacuare a aerului sunt acoperite, blocate sau crescute?

Deschiderile de admisie și evacuare ale pompei de căldură trebuie să fie libere, astfel încât pompa de căldură să poată „respira” corect. Costurile crescute de funcționare (eficiența pompei de căldură) se deteriorează și astfel pot fi evitate defecțiunile.


2. Ventilatorul funcționează?

Dacă ventilatorul nu funcționează, pompa de căldură nu poate transporta aerul rece rezultat și schimbătorul de căldură de aer (evaporatorul) îngheață. Rezultatul este o defecțiune la presiune scăzută. Pentru a verifica funcționarea ventilatorului, acesta poate fi controlat prin intermediul regulatorului pompei de căldură.

Pentru a face acest lucru, accesați Serviciu> Setări> Sistem de ventilație și bifați caseta de lângă Ventilator BOSUP. Ventilatorul începe să ruleze imediat după confirmare. Acesta rulează pe durata setată sau poate fi încheiat manual, debifând din nou ventilatorul BOSUP.

ATENȚIE: În timpul blocării EVU, este posibil ca ventilatorul să nu funcționeze deoarece tensiunea de alimentare a fost oprită.


3. Senzorul de temperatură exterior arată temperatura corectă?

Verificați plauzibilitatea valorii afișate. Aceasta ar trebui să corespundă cu temperatura exterioară curentă și să se potrivească aproximativ cu temperatura de intrare a sursei de căldură.

Puteți găsi aceste valori în Serviciu> Informații> Temperaturi.

ATENȚIE: Senzorul de temperatură exterior trebuie montat pe peretele exterior nordic al clădirii și protejat de lumina directă a soarelui!


Cerere de servicii pentru clienți

Aveți nevoie de un apel de service sau aveți întrebări despre sistemul dvs.? Serviciul nostru pentru clienți vă va ajuta cu plăcere.