This website uses cookies to facilitate your use of the Website. more information

alpha innotec condiții de garanție

Începând cu 10 iunie 2021

ai heating solutions srl oferă beneficiarului garanția producătorului pentru pompele de căldură de încălzire și dispozitivele de ventilație enumerate în lista de prețuri în următoarele condiții:

§ 1 Încheierea contractului de garanție:
Contractul de garanție legat de produsele ai heating solutions srl are loc prin plata intergrală a produselor achiziționate, către ai heating solutions srl și prin predarea certificatului de garanție de către compania de instalare către clientul final. În termen de 12 luni de la punerea în funcțiune standard a pompei de căldură, de către serviciul nostru pentru clienți sau un partener de service autorizat sau un partener de specialitate autorizat, este posibilă o prelungire a garanției la 5 ani contra cost.

§ 2 perioadă de garanție:
Perioada de garanție standard este de 2 ani, cea contra cost extinsă este de 5 ani, dar până la maximum 15.000 de operațiuni. Ore pentru aer / apă; max.12.500 oper. Ore pentru pompe de căldură sol / apă; maxim 25.000 de operații Ore pentru pompe de căldură split / aer acționate prin invertor și maxim 20.000 oper. Pompele de căldură standard cu sol / apă controlate de invertor. Perioada de garanție începe cu punerea în funcțiune a pompei de căldură, certificată ca fiind lipsită de defecte, de către serviciul nostru pentru clienți sau de un partener de service autorizat sau de un partener de specialitate autorizat. Pompa de căldură trebuie pusă în funcțiune în termen de 6 luni de la livrarea către antreprenor. În plus, pompa de căldură trebuie conectată la serverul nostru de întreținere la distanță heatpump24.com în termen de 6 luni de la punerea în funcțiune, aceasta este gratuită (cu excepția unităților de ventilație și a pompelor de căldură separate). Conexiunea online a pompei de căldură la acest server trebuie garantată pentru întreaga perioadă de garanție, pentru a putea garanta funcționarea eficientă a pompei de căldură.


§ 3 Conținutul garanției:
Producătorul dispozitivului livrat, ait-deutschland GmbH, garantează funcționalitatea pompelor de căldură de încălzire enumerate în lista de prețuri, precum și a componentelor necesare utilizate în perioada de garanție, acestea sunt în detaliu: module hidraulice (HDV, HMD, HV , HM), turn hidraulic (HTD), stație hidraulică (HSV, HSDV, HT), controler de perete (WR ...). Mai mult, rezervoare de stocare a apei calde menajere (WWS, SWWS), rezervoare de stocare multifuncționale (MFS), rezervoare de stocare tampon de separare (TPS, TSPK), rezervoare de stocare în linie (WPS 61), ansambluri de pompe, supape de comutare și ventilație pasivă dispozitive. Garanția se aplică în condițiile următoare:
Instalarea / funcționarea sistemului și a dispozitivelor ia în considerare și aplicarea tuturor regulilor tehnologice aplicabile în prezent. În timpul punerii în funcțiune, sistemul este certificat că nu prezintă defecte și este instalat în conformitate cu documentația producătorului. Durata medie de funcționare trebuie să fie de cel puțin 15 minute pentru pompele de căldură Fixspeed și de cel puțin 30 de minute pentru pompele de căldură acționate de invertor. (Aici se iau în considerare anotimpurile de iarnă și de vară, ceea ce duce la un timp mediu de funcționare ajustat)


§ 4 Excluderi de garanție:
Nu există nicio garanție, indiferent de cauzele care contribuie la daune:
a.) ca urmare a unui accident, adică a unui eveniment extern brusc și imediat;
b.) prin acte necorespunzătoare sau voite;
c.) prin efecte directe de furtuni, grindină, îngheț, coroziune, fulgere, supratensiune, cutremure, alunecări de teren, inundații, explozii, accidente de energie nucleară, carbonizare și incendiu;
d.) prin evenimente de război de orice fel, război civil, tulburări civile, grevă, blocare, confiscare sau alte intervenții suverane;
e.) prin schimbarea designului original al pompei de căldură, de exemplu prin instalarea de piese sau accesorii de la terți care nu sunt aprobate de producător;
f.) prin utilizarea unei piese recunoscute care necesită reparații;
g.) Utilizarea necorespunzătoare și utilizarea necorespunzătoare a dispozitivului, precum și instalarea incorectă care a avut loc contrar documentației producătorului;
h.) cauzate de utilizarea materialelor de operare inadecvate sau a lipsei de materiale de operare sau a unei deficiențe a materialelor de operare;
i.) pentru care este responsabil un terț sau a cărui rectificare are loc în cadrul fondului comercial al producătorului.
j.) dacă nu există niciun certificat de punere în funcțiune din care să se vadă că pompa de căldură a fost pusă în funcțiune ca fiind lipsită de defecte de către serviciul nostru pentru clienți din fabrică sau de un partener de service autorizat sau de un partener de specialitate autorizat.
k.) dacă a fost utilizată sau se folosește apă de încălzire care nu îndeplinește cerințele legale sau normele tehnologice recunoscute conform VDI 2035. Dacă o defecțiune a dispozitivului livrat este legată de punctele menționate mai sus, garanția producătorului nu se aplică.

§ 5 Conținutul și domeniul de aplicare al cererilor de garanție:
(1) Garanția nu justifică nicio pretenție împotriva garantului de retragere din contract sau de reducere a prețului de achiziție.
(2) În măsura în care garantul a recunoscut cazul de garanție raportat ca fiind un caz de garanție, el are dreptul la executarea ulterioară (îmbunătățire ulterioară și / sau livrare ulterioară) la alegerea sa.
(3) În cazul în care performanța ulterioară a eșuat în cele din urmă, garantul se angajează să ramburseze clientului final valoarea curentă a pompei de căldură.
(4) Nu există alte cereri de garanție. Garanția nu include asumarea costurilor pentru daunele indirecte directe sau indirecte pentru clientul final.
(5) Reclamațiile de garanție împotriva garantului nu există dacă beneficiarull are cunoștințe sau ignoră (grav) din neglijență funcționarea defectuoasă a pompei de căldură în momentul punerii în funcțiune.


§ 6 Condiție prealabilă pentru afirmarea cererilor de garanție:
Condiția prealabilă pentru orice cerere de garanție este,
a.) că contractul dintre beneficiar și firma de instalare a încălzirii a intrat în vigoare și continuă să existe și
b.) a avut loc o punere în funcțiune oficială și fără defecțiuni de către personalul fabricii sau de către un partener specialist autorizat în acest scop, iar garantul are o dovadă corespunzătoare în acest sens.
c.) că dispozitivele sunt conectate la serverul heatpump24.com pentru a asigura întreținerea de la distanță. Dacă nu este activat, ne rezervăm dreptul de a percepe costuri evitabile (de exemplu, călătorii / desfășurări necesare) care nu ar fi apărut prin întreținere la distanță.

§ 7 afirmarea revendicărilor:
Beneficiarul trebuie să raporteze imediat (fără întârziere nejustificată), în scris, funcționarea defectuoasă a pompei de căldură în scris companiei sale de instalații de încălzire și / sau garantului.


§ 8 Limitarea cererilor de garanție:
Revendicările dintr-un caz de garanție expiră la 12 luni de la defecțiune, dar nu mai târziu de 12 luni de la expirarea perioadei de garanție.


§ 9 Domeniul de aplicare al garanției:
Garanția este valabilă numai pentru România, prin care dispozitivul livrat trebuie să fi fost achiziționat și în interiorul frontierelor României.


§ 10 locul jurisdicției și legislația aplicabilă:
(1) Legea României se aplică exclusiv acestui acord de garanție, precum și pretențiilor și raporturilor juridice rezultate.
(2) În cazul în care beneficiarul este un comerciant înregistrat în sensul Codului comercial, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public, locul activității garantului este locul de executare și locul exclusiv al jurisdicția pentru toate litigiile care decurg direct sau indirect din contractul de garanție.